english laos center

19 replies to this topic

#1 roobkubtwm

roobkubtwm

• Members
  • PipPip
  • 16 posts

Posted 08 November 2013 - 04:26 AM

What we do. Ban Khoua Thi Nung is a poor village with a population of 360 families in the outskirts of Luanpgrabang, Lao PDR. Many people depend on agriculture and they don’t earn much money. Parents often have had to sell cows and other family valuables and make sacrifices for many years to pay for studies. When families do not have enough money to support their children at school, they tell their children to drop out. Therefore many give up hope of ever finishing high school or going to college to continue their education and get stuck at this point. Having to leave school under such conditions causes many problems; Many students leave school with sadness when they realize that their parents cannot support them for further studies and they have to leave school before they are prepared to get a good job. This is a special problem for young girls in our society who are not allowed the same flexibility as boys to find jobs and on-the-job training. My English Center will provide an opportunity for students, especially girls, whose families lack funds, to continue their education in English language. The result would be that under-privileged students will be able to continue their education and, with their ability to speak English, they would be more apt to get a good job in the rapidly growing tourism sector, including hotels, restaurants, guides, shops, taxis, etc. Then they would be able to pay-back their loan from their future earnings. Poor people have a good reputation for paying back loans and helping others. We started to teach a class two weeks ago for free. The village school allows us to use classrooms. On the first week, there are about 10 students come to the class. They are so excited to study English. One girl carried her baby sister to the class. We started at 4:30 pm and ended when they can no longer see the board. To establish My English Center for the long term, we must raise money to pay teachers, electricity, supplies, and loans for poor children to attend. Who we are The leader of My English Center was orphaned at a very young age. His parents passed away when he was 3 years old. He grew up in a poor Hmong family, the last of 5 children and is the only one in the family who could go to school but had a very limited opportunity to study. In 1999, he finished high school and wanted to continue to the National University of Laos, but this was financially impossible. So, after high school, he worked for a while as a tour guide at a trekking company but his abilities in English language were very limited. He wanted to learn more but could not afford to continue his studies. He was very fortunate that one of the foreign visitors in a trekking party offered to pay for his studies at Lao-American College where he recently graduated with a Bachelor in Business Management on 29 March, 2013. What We Need & What You Get Even though we began teaching for two weeks and in order to keep going for that we need a budget of US$ 5,500 to support the center : 1. To install electricity and lamps in classrooms $2,000. We need this because we can use classroom at night. 2. Fans- it is hot and students cannot focus the studies $500 3. White Boards $600 4. Teachers’ salaries $1,000 5. Materials; text books, office supplies...etc. $900 6. To rent the school $ 500 • Even the required fund does not meet, we do something, for example, we get about 50% of the required fund, we can install electricity and lamps. This is the basic need. • Then later, we are going to have some post cards to send you. The Impact • Our goal is to create a system that allow student to go out in person and come back with some new ideas. Then we encourage them to be published. Other Ways You Can Help what we really like you to help is that please speak this massage out to people who you know and ask them to do the same you do and ask them to see the campaign at www.indiegogo.com, www. Facebook, www.tojsiab.com. If you come to Luangprabang, please remember to visit us at My English Center by contacting at lajlimtswvyimhmoob@hotmail.com and Tel: (856-20)2898-2222 Thank you!!!

Attached Thumbnails

• HMONG_485193.jpg

#2 HMOOB_Hmoob_*

HMOOB_Hmoob_*
  • Guests

Posted 08 November 2013 - 06:38 AM

Not bad keep it up. Whenever I come to laos I will visit your school and make donation. As of now it is hard to trust anyone and sometime I can not trust myself either. But it is good to hear something good like this.

#3 HMOOB_Da_*

HMOOB_Da_*
  • Guests

Posted 09 November 2013 - 12:31 AM

Very exciting to hear of your English center which could be a good guidance to lead the poor to their dreaming opportunities. i am cheering you. please keep good job.

#4 HMOOB_Hmoob,Hmoob_*

HMOOB_Hmoob,Hmoob_*
  • Guests

Posted 09 November 2013 - 01:38 AM

I'm glad you started this English Center to help the people to learn English so that they can find jobs in Laos or in other countries that speak English.  I'll come to Luang Prabang to see your English Center.  I'll donate money to help the school to play for papers, books, pencils, clothes, and good salary for the teachers.  Thank you for sharing this good news to help the poor to learn English.  

#5 HMOOB_Soob Tsheej_*

HMOOB_Soob Tsheej_*
  • Guests

Posted 09 November 2013 - 06:35 AM

Kids can also learn English from many websites.  Go here to learn English, www.starfall.com.  It's free to all around the world.

#6 HMOOB_Soob Tsheej_*

HMOOB_Soob Tsheej_*
  • Guests

Posted 09 November 2013 - 06:46 AM

You don't have to spend money to learn English today.  All you do is to get a computer or laptop computer with internet, you can learn English from your room without going to school and worrying about transportation.  You can search for those websites.  Learning English or other languages are on your fingertips.  You can also go freerice.com to learn more English if you already know some English.

#7 HMOOB_PoorHmoob_*

HMOOB_PoorHmoob_*
  • Guests

Posted 09 November 2013 - 09:26 PM

You don't have to spend money to learn English today.  All you do is to get a computer or laptop computer with internet, you can learn English from your room without going to school and worrying about transportation.  You can search for those websites.  Learning English or other languages are on your fingertips.  You can also go freerice.com to learn more English if you already know some English.

The poor can not even have electricity to their home how could they afford to have a portable computer for themselve or access to the internet. Send your money over to support the school. The school will do the rest and we will thank you for your kindness

#8 HMOOB_Soob Tsheej_*

HMOOB_Soob Tsheej_*
  • Guests

Posted 11 November 2013 - 07:21 PM

My websites are worth more than the money to build a school and hire many teachers.  Just take my advice.  

#9 therOOts

therOOts

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 99 posts

Posted 14 November 2013 - 03:20 PM

Kuv txaus siab heev uas tau nhov txog lub Tsevkawm lus English.
Yog leej twg muaj lub peexwm thiab muaj caij tau kawm yeej meem 6siab kawm mog, nws muaj qab hau heev mog Mhoob.

#10 HMOOB_Neeg Loj Leeb_*

HMOOB_Neeg Loj Leeb_*
  • Guests

Posted 21 November 2013 - 06:53 AM

When I go there in Luang Prabang, The English centre will be visited. Years ago, No one just could give a chance like this to our rural kids or adults to learn English. To hire an experienced teacher is a difficulty. So our kids or adults have been seen to go through the times without education. Please keep the idea of rural kids and adults development happening. Giving them chances is more important to take into a special consideration. 

#11 HMOOB_Pov Txheej Txam_*

HMOOB_Pov Txheej Txam_*
  • Guests

Posted 21 November 2013 - 11:20 PM

sounds like the message is to our hmong people around the world. why don't you write in hmong?...most hmong here on tojsiab.com don't even know how to read and write in english. those that know english, only a few of them care about our poor hmong children. secondly, those who are smart and have a job in laos, they always look down on us hmong american. if i raise some money to help your school, when the poor kids are educated and got a job, they will look down on me too when i come back to visit. if you take a vacation to visit laos, only the poor families invite you to dinner. the not so poor families don't even look at you. the poor children that are in need of help now will grow up to hate us hmong american as those middle class hmong families in laos these days. like old folks said, "yug nab rog nab tom". be careful my hmong brothers!

#12 HMOOB_Yeej Koob_*

HMOOB_Yeej Koob_*
  • Guests

Posted 22 November 2013 - 01:18 AM

Haha, they hate Hmoob American because you did damage too many hmoob girls' lives.  You old men did take many pretty girls from their poor boyfriends's hands.  If you went to Laos to visit your friends and cousins, no one will hate you that much.  Next time you go to Laos, date only Laotian's girls.   

#13 HMOOB_Neeg Loj Leeb_*

HMOOB_Neeg Loj Leeb_*
  • Guests

Posted 22 November 2013 - 01:37 AM

• A very kind help will never be forgotten, I can confirm. when a person is hated is when that person who get the help doesn't know the exact whom he or she has been treated. As far as I know, Our Hmong Americans have never been hated or looked down unless some of them take over some Hmong Lao's feelings. To me, every Hmong Americans are treated just like brothers, sisters, uncles, aunts, grandpa, grandma... they have never been importantly looked down. Many times in years ago, I could sacrifice my very important feelings without problems. that is for our Hmong Americans.
  • I think whenever our given helps still look forward to profits, please don't say "we are very kind to help a person". when profits are taken into consideration should only be within business Units. I know just like old folks said "treating a person is enemy" but this way of thinking has never been cared when I am ready to help someone.
  • I have sent over 5 years working with multi-cultural persons from different countries. I have learnt that positive thoughts never give us serious problems at all. A cleaver person ever wins his/her enemies by the way of acceptable treatment. Life values will rise or fall sharply is mostly up to good action.
  • So let us join any creative ideas from people around.

#14 HMOOB_Pov Txheej Txam_*

HMOOB_Pov Txheej Txam_*
  • Guests

Posted 26 November 2013 - 03:50 AM

Haha, they hate Hmoob American because you did damage too many hmoob girls' lives.  You old men did take many pretty girls from their poor boyfriends's hands.  If you went to Laos to visit your friends and cousins, no one will hate you that much.  Next time you go to Laos, date only Laotian's girls.   

what kind of damaged are you talking about? we didn't and never force any girls over there to be with us for a few days/nights. we pay them, we gave them what they wanted and they gave us what we wanted. it's a fair game!

#15 HMOOB_Kevhlubdawbhuv_*

HMOOB_Kevhlubdawbhuv_*
  • Guests

Posted 26 November 2013 - 07:26 AM

Nyob zoo tus phooj ywg, ua tsaug qhov uas koj coj tuaj qhia rau peb paub os, hais txog txoj kev Nkauj kev Nraug sib tham sib hlub ntawd nws yog ib yam uas tseem ceeb heev uas ib leeg yuav tsum muaj lub siab dawb paug ua pub rau ib leeg es ib leeg tsis txhob khwv siab phem rau ib leeg thaum ob leeg muaj kev sib ntseeg siab heev lawm ces thiaj mam li los mus sib sau ua neej raws li ob leeg txoj kev hlub kev zoo uas tau tsim muaj. Mas thaum los nyob ua ke lawm ib leeg thiaj li yuav hlub ib leeg tiag tiag, thaum ntawd ib leeg tso tsis tau ib leeg tseg hlo li lawm. Mas thiaj li yog txoj kev sib hlub tiag tiag uas yuav nyob ruaj nyob khov mus ib txhis os.

Tos kuv ho hais li no los ntawm kuv tus kheej, txhua yam uas kuv tau muab pub rau hluas nkauj ces yog kuv muab yam lub siab dawb paug uas tsis muaj kev xav phem thiab ntaus nqi phem rau nws hlo li. Txawm yuav sib tau thiab tsis sib tau los tsis tau hais txog hlo li, tsuav yog yus tau muab rau nws yam siab dawb paug xwb ces zoo yus siab lawm. Thiab kuv txoj kev tham hluas nkauj qhov tseem ceeb yog tias tham es yuav no ces thiaj mam li tham xwb, hos yog tham tso dag ua si los yog tham dag deev li ub li no xwb ces kuv yeej tsis xav tham hlo li os. Vim tias yog yus mus ua li ntawd ces lwm hnub yus lub neej, tsis hais yus tus kheej los yog yus cov me nyuam yuav mus ntsib thiab muaj teeb meem zoo ib yam li qhov uas yus tau mus tsim ua rau lwm tus os.

Yog li no txoj kev ua nkauj ua nraug yuav tsum ua yam lub siab ncaj ncees thiab lub siab dawb paug, yog tias yus tau muab dab tsi rau tus hluas nkauj los yog tus hluas nraug lawm yus yuav tsum zoo siab hlo muab yam lub siab dawb paug, tsis txhob muaj kev khwv siab phem li ub li no los yog xav kom nws thim rov qab rau yus. Txawm hais tias yus tsis tau nws los ua txij ua nkawm los thov xav tias muab tsim ua koob ua hmoov tseg, faj seeb lwm tiam los yog lwm hnub ho rov qab los mus sib cuag sib nrhiav tau dua thiab no os. Yog li ntawd tam sim no hais txog cov Nkauj hmoob Nplog thiab Tub hluas hmoob USA txoj kev sib tham sib cuag mas yus twb paub zoo tias nyiaj kub khoom puas tsav yam nyob ntawm yus tes, yog tias yus tsis zoo siab muab ces luag yeej txeeb thiab muab tsis tau hlo li. Tab sis yus twb ho zoo siab hlo muab rau luag lawm ces yuav tsum yog muab yam lub siab dawb paug, raws li txoj kev sib hlub tiag tiag uas txhua leej txhua tus ntshaw.

" Yog tias tsis yog li kuv hais los no ces nws tsis yog tham sib yuav thiab nws tsis yog kev Sib Hlub tiag tiag os ? "

#16 HMOOB_Pov Txheej Txam_*

HMOOB_Pov Txheej Txam_*
  • Guests

Posted 28 November 2013 - 07:12 PM

Nyob zoo tus phooj ywg, ua tsaug qhov uas koj coj tuaj qhia rau peb paub os, hais txog txoj kev Nkauj kev Nraug sib tham sib hlub ntawd nws yog ib yam uas tseem ceeb heev uas ib leeg yuav tsum muaj lub siab dawb paug ua pub rau ib leeg es ib leeg tsis txhob khwv siab phem rau ib leeg thaum ob leeg muaj kev sib ntseeg siab heev lawm ces thiaj mam li los mus sib sau ua neej raws li ob leeg txoj kev hlub kev zoo uas tau tsim muaj. Mas thaum los nyob ua ke lawm ib leeg thiaj li yuav hlub ib leeg tiag tiag, thaum ntawd ib leeg tso tsis tau ib leeg tseg hlo li lawm. Mas thiaj li yog txoj kev sib hlub tiag tiag uas yuav nyob ruaj nyob khov mus ib txhis os.

Tos kuv ho hais li no los ntawm kuv tus kheej, txhua yam uas kuv tau muab pub rau hluas nkauj ces yog kuv muab yam lub siab dawb paug uas tsis muaj kev xav phem thiab ntaus nqi phem rau nws hlo li. Txawm yuav sib tau thiab tsis sib tau los tsis tau hais txog hlo li, tsuav yog yus tau muab rau nws yam siab dawb paug xwb ces zoo yus siab lawm. Thiab kuv txoj kev tham hluas nkauj qhov tseem ceeb yog tias tham es yuav no ces thiaj mam li tham xwb, hos yog tham tso dag ua si los yog tham dag deev li ub li no xwb ces kuv yeej tsis xav tham hlo li os. Vim tias yog yus mus ua li ntawd ces lwm hnub yus lub neej, tsis hais yus tus kheej los yog yus cov me nyuam yuav mus ntsib thiab muaj teeb meem zoo ib yam li qhov uas yus tau mus tsim ua rau lwm tus os.

Yog li no txoj kev ua nkauj ua nraug yuav tsum ua yam lub siab ncaj ncees thiab lub siab dawb paug, yog tias yus tau muab dab tsi rau tus hluas nkauj los yog tus hluas nraug lawm yus yuav tsum zoo siab hlo muab yam lub siab dawb paug, tsis txhob muaj kev khwv siab phem li ub li no los yog xav kom nws thim rov qab rau yus. Txawm hais tias yus tsis tau nws los ua txij ua nkawm los thov xav tias muab tsim ua koob ua hmoov tseg, faj seeb lwm tiam los yog lwm hnub ho rov qab los mus sib cuag sib nrhiav tau dua thiab no os. Yog li ntawd tam sim no hais txog cov Nkauj hmoob Nplog thiab Tub hluas hmoob USA txoj kev sib tham sib cuag mas yus twb paub zoo tias nyiaj kub khoom puas tsav yam nyob ntawm yus tes, yog tias yus tsis zoo siab muab ces luag yeej txeeb thiab muab tsis tau hlo li. Tab sis yus twb ho zoo siab hlo muab rau luag lawm ces yuav tsum yog muab yam lub siab dawb paug, raws li txoj kev sib hlub tiag tiag uas txhua leej txhua tus ntshaw.

" Yog tias tsis yog li kuv hais los no ces nws tsis yog tham sib yuav thiab nws tsis yog kev Sib Hlub tiag tiag os ? "

npawg e, mloog koj tham lub ntsis mus txog lub paus...tham hluas nkauj li koj tham ko ces yuav swb txhua yam thiab raug dag txhua zaus. neeg tiam no tsuas siv txoj kev dag ua ntej kev hlub mam los tom qab...tsis txhob coj ncaj ncaj ntawm txoj kev tham hluas nkauj thaum raug luag dag lawm thiab tsis tshua sab. txheej nim no ntseeg tsis tau leej twg li...tham hluas nkauj los lub ncauj hais tias tiag los lub siab lam hais ua si, thaum kawg koj lub ntiaj teb thiaj tsis muaj qhov pos huab nti. 

#17 HMOOB_Xia Lauj_*

HMOOB_Xia Lauj_*
  • Guests

Posted 20 December 2013 - 10:29 PM

Zoo siab tus phooj ywg ua qhov koj coj qhov ntawv english no tuaj qhia rau peb sawv daws nawb. Yog koj xav tau kev pab qhia ntawv no hais tuaj rau kuv paub. Kuv zoo siab yuav volunteer yuav los pab koj qhia 1 2 hlis ntawv pub rau koj cov tub ntxhais kawm ntawv english nawb.

Kuv yog ib tug xib fwb qhia ntawv nyob rau hauv tsev kawm ntawv tau 14 yrs. Kuv kawm tias University yog Business Administration nawb. Kuv zoo siab qhov koj tau los qhib qhov chaw qhia ntawv no pub rau peb cov me nyuam hmong nawb. Yog hnub twg kuv los txog tim koj lawm kuv mam pab nyiaj yuav ntaub ntawv rau cov tub ntxhais kawm nawb. Ua tsu rau koj txoj kev siab zoo.

Xia Lauj

#18 HMOOB_Tub Siab Zoo_*

HMOOB_Tub Siab Zoo_*
  • Guests

Posted 22 December 2013 - 05:52 PM

Cov yawg aw, nej cov mus deev deev cov ntxhais Hmoob Nplog txawm nej tsis hlub tus ntxhais/ hluas nkauj los thov nco ntsoov hais tias yuav tau hlub nej tus me nyuam thiab nawb.  Yus nyob teb chaws tau zoo es yus ho mus tso ib tus menyuam ua ntsuag thiab nyob ua lub neej txom nyem ntsuav rau tim Nplog es yus ua leej txiv tsis lees paub mas tsis yog li lawm nawb.  Thov nej yuav tau siv condom txhua zaug nej deev lawv vim condom yuav tiv thaiv tau HIV/Aid thiab tsis muab yus tus me tub tsim txiaj mus yug nrauj zoo nyob ua ntsuag tsis muaj leej twg hlub os nawb.

Attached Thumbnails

• ccc.jpg

#19 HMOOB_Guest_*

HMOOB_Guest_*
  • Guests

Posted 12 January 2014 - 02:11 PM

(Note: Laos is still very, very Dangerious!!!)

Nej ceev faj ua ntej nej mus nkag ncig ua sis rau hauv teb chaw Nplog.

Tej zaum nej xav tia niam no teb chaw Nplog tsis muaj tsov tsis muaj rog lawm.  Nej xav ntshes mus sis rau hauv teb chaw Nplog yov yooj,yooj yim lis nej lub siab xav.  Qhov ntawd nej xav tau yuam kev zoo ib yam lis kuv lawm nawb.  Kuv tau mus ncig ua sis tau zau rau hauv teb chaw Nplog.  Kuv kuj tau mus ncig ua sis rau txhua qhov che chaw txhua nrhos kuv kuj siab loj tsis ntshais dab tsis tiam sis qhov ua kuv tsis nco qab ntshai ntawd yog ib qho ua kuv yuam kev loj heev. 

Xyoo 2013 - 2014 no, kuv kuj tau xas kuv daim Passport mus ua Visa rau tom Nplog lub Lao Embassy nyob rau hauv Washington D.C. kom kuv tau mus ncig ua sis noj peb caug rau hauv teb chaw Nplog.  Tom qab lawv rov xas kuv daim Passport rov tuaj txog, Nplog lub Lao Embassy nyob rau tom Washington D.C. yeej tau tsos cai rau kuv mus ua sis rau hauv teb chaw Nplog tiam sis thaum kuv mus txog rau hauv Vientiane thiab kuv yov tau mus hlas ntawm Thai-Lao Border ntawd, cov tub ceev xwm Nplog ua hauj lwm nyob rau ntawm ciam teb ntawd tsis kam ntau lub thwj kom muaj hnub nkag mus rau hauv teb chaw Nplog rau daim Passport.  Lawv cia lis kom kuv mus rau hauv teb chaw Nplog xwb kuj ua rau kuv poob siab xav tia ua cas txhua zau kuv los ua sis rau hauv teb chaw Nplog, lawv ntau ib lub thwj muaj hnub kuv ncag mus rau hauv teb chaw Nplog ua cas zaum no lawv cia lis kom kuv mus xwb.  Kuv thiaj lis rov nug tus tub ceev xwm Nplog ua hauj lwm nyob rau ntawm Thai-Lao Border ntawd tia vim lis cas nws hos tsis ntau hnub kuv nkag mus rau hauv teb chaw Nplog kom pom rau ntawm kuv daim Passport.  Nws hais tia nws tib muab kuv daim passport npa thwv tseg nyob rau hauv Computer tseg lawm.  Nws kom kuv mus tsuag, tsuag xwb.  Kuv kuj maj nroo mus rau hauv teb chaw Nplog lis nws hais thiab.  Kuv mus ncig ua sis noj peb caug tuaj yov luag muaj ib hlis ces kuv mam lis rov los txog rau ntawm Thai-Lao Border nyob rau hauv Vientiane ntawd.  Thaum kuv los txog rau ntawm border ces muaj ib tug poj niam Nplog ua kuj ntau tau ib lub thwj rau kuv daim visa Nplog nyob rau hauv kuv Passport.  Thaum kuv tawm los txog rau ntawm qho chaw nce tseb yov hlas tus dej Mekong ces muaj ib cos tub ceev xwm yog cov neeg kuaj cov Passport.  Cov neeg ua kuv nces ces lawv kuj lam saib dog saib dig.  Thaum los txog rau ntawm kuv daim Passport ces lawv mus muab nthuav mus nthuav los thiab saib ntev, ntev.  Kuv thiaj lis xav zoj tia vim nws yov mus saib kuv daim Passport ntev ua luaj es yog vim tus dab tsis.  Nws saib tag ces nws txawm hais rau kuv tsis muaj lub thwj ntau nkag mus rau hauv teb chaw Nplog.  Kuv thiaj lis teb rau nws tia thaum kuv los rau hauv kom tib kom ntej ntau lub thwj kom muaj hhnub nkag mus rau hauv teb chaw Nplog es nej tib tsis kam ntau.  Nej kom kuv mus tsuag, tsuag.  Nej hais tia nej tib muab kuv daim Passport npa thwv tseg kom kuv tsis txhob txhawj.  Kuv thiaj xas tia ntshes nej tib npa thwv tseg lis nej hais lawm es vim lis cas nej hos rov liam tia kuv nkag mus rau hauv teb chaw vuam cais no.  Kuv tib xas kuv daim Passport mus rau nej lub Lao Embassy nyob rau Washington D.C. tsos cais rau kuv nas vim lis cas nej hos hais kuv nkag mus rau hauv teb chaw Nplog phiv nej tus cais no.  Kuv kuj tau mus nrog ciag Nplog tus thawj tub ceev xwm tham kiag ces nws hais tia kom kuv them $100 mas nws thiaj lis tsos kuv mus.  Kuv teb nws kuv tsis muj nyiaj.  Kuv tib muab nyiaj siv tag lawm.  Kuv hais rau nws tia kuv los ua sis rau hauv nej lub teb chaw Nplog no kuv yeej tau cais ntawm nej lub Lao Embassy muab cais rau kuv.  Kuv thiaj lis los ua sis rau hauv nej lub teb chaw.  Yog tia nej tsis kam los ces nej kuv tsis cia kuv nkag mus rau hauv nej lub teb chaw.  Nej cia kuv nkag mus ua sis rov los txog ces nej yov liam kuv tia kuv mus txhaum cai es nej pua muaj kev ncaj ncee tiag, tiag rov cov neeg sawv daw los mus ncig ua sis rau hauv nej lub teb chaw no.  Kuv kuj hais rau nws tia yog peb tsis los ncig ua sis ces nej lub teb chaw no yeej tsis kev lag luam.  Nej haj yam yov tsom nyem.  Txawm kuv yov hais npaum twg rau tub thwj tub ceev xwm ntawd los nws hais tia kuv yov tsum tau them $100.  Yog lis ntawd kuv thiaj lis them tau $100.  Lawv kuj muab daim Passport coj mus laim tseg tia kuv ncag mus rau hauv teb chaw yuam cais tseg.  Qhov no yog lawv lam txwm ua tsis muaj kev ncaj ncee rau cov neeg mus ncig ua sis rau hauv lub teb chaw Nplog.  

Yog tia Nplog lub Lao Embassy nyob rau hauv Washington D.C. lam tuaj tsos cais dag rau sawv daw kom nkag mus sis rau hauv teb chaw Nplog  kom yuam cais ces sawv yov tsum muab lub Lao Embassy nyob rau hauv Washington D.C. ntawd ntiab rov mus tsev tsis txhob lub Lao Embassy ntawd tuaj lam ua ntau ntawv dag sawv daw kom yuam cai.  Yog nej leej twg ntsib qhov teeb zoo lis kuv qhov no ces peb yov tsum tawm ib lub suab hais ib los lus.  Peb yov tsum tau ua ntaub ua ntawv mus rau tom US Congress & United Nations.  Txhua, txhua lub teb chaw ua muaj Lao Embassy ua Lao Visa dag kom sawv daw mus muaj kev txhaum rau hauv teb cahw Nplog yov tsum ntiab Lao Embassy rov mus tsev vim lawv yog ib cos Lao Embassy dag xwb.  

Nej leej twg hos tau mus ua sis rau hauv teb chaw Nplog thiab lam raug Nplog liab liam teeb meem nyob rau hauv teb chaw Nplog no ces nej tsis txhob ua siab deb.  Nej yeej meem tuaj nthuav qhia nej qhov teeb meem rau sawv nrog pom.  Thaum muaj ntau txog lis 10 - 20 tawm leej phi nya lawm ces peb muaj peev xwm ua ntawv mus rau tom US Congress & United Nations.  Peb muaj peev xwm ntiab cov Lao Embassy dag ntawd rov mus tsev, yov tsis tsos cai rau lawv tuaj dag sawv daw kom muaj teeb meem ntxiv lawm.  Thaum twg lawv lub teb chaw Nplog ntawd muaj kev ncaj ncee rov sawv mus saib lawm tiag, tiag United Nations mam lis rov tsos cai rau sawv daw mus ncig ua sis rau hauv teb chaw Nplog. 

#20 HMOOB_Guest_*

HMOOB_Guest_*
  • Guests

Posted 13 September 2014 - 10:35 PM

Roobkubtwm Idioooot.

Koj lub niag bus p-m loj loj txiag tsis zoo nyob ces koj tsis txhob chim lawm.

Tav nov koj twb txais tau koj lub p-m Idioooot lawm los tseem tsis tau naj?.

Hivhivhomhomhom.

Nws tsis yog tim Pink nas Roobkubtwm.

Twb yog tim txiag koj lub niag p-m Bus tsis zoo nyob, tib lub niag qhuav qhawv xwb ces koj tsis qualify nyob ze hos.

Yeej tsis muaj neeg kam txiag koj lub niag p-m bus uas koj coj los cuab ua profit nad es koj ua hnub ua hmo yuam kom txiag dawb xwb.

Kuv twb xa tuaj lawm es muab los tso suavdaws saib mas yod?.

Reply to this topic

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users